Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine geomina.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter na podlagi Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT). Obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Kupec z registracijo ali nakupom v spletni trgovini geomina.si potrjuje, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom (velja tudi za nakupe dogovorjene preko emailov ali telefona). Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

Vrste uporabnikov

Pravico do nakupa v spletni trgovini geomina.si imajo vsi registrirani člani ter gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne želijo registrirati. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

Registracija je brezplačna in brez obveznosti.

Registracija ni pogoj za nakupovanje v spletni trgovini geomina.si, prinaša pa ugodnosti ter olajša prihodnje nakupe:

  • pregled opravljen nakupov,
  • seznam že kupljenih izdelkov na enem mestu za enostavno in hitro ponovitev nakupa,
  • enostavnejši zaključek nakupa (samodejni vnos osebnih podatkov),
  • možnost vpisa posebnega naslova za dostavo

Hitra in enostavna registracija

Registrirate se v razdelku »Prijava«, ki ga najdete na vrhu spletne strani. Vpišite zahtevane podatke in potrdite registracijo. Po elektronski pošti boste prejeli geslo za prijavo. Svetujemo, da si to geslo ob prvi prijavi spremenite. S prijavo v vaš račun lahko spreminjate tudi vse svoje ostale podatke, spremljate zgodovino naročil ter si oblikujete seznam želja.

Pomembno: V primeru, da e-pošte z geslom ne prejmete v nekaj minutah, prosim preverite mapo “Spam/Vsiljena pošta/Nezaželena pošta”.

Z registracijo v spletni trgovini geomina.si, uporabnik sprejema te splošne pogoje poslovanja in potrjuje, da je z njimi seznanjen in se z njimi strinja.

Uporabnik, ki je že registrirani, za prijavo v spletno trgovino vpiše zgolj svoj elektronski naslov in geslo (prijava). V kolikor se uporabnik ne želi registrirati na naši spletni strani, je potrebno med postopkom nakupa (v košarici) izbrati opcijo: “Nadaljuj kot gost”.

Naročilo in cene

V spletni trgovini geomina.si lahko nakupujejo tako fizične kot pravne osebe. Nakupovanje v naši spletni trgovini je zelo enostavno. Željene izdelke preprosto naložite v košarico in nadaljujete na blagajno, kjer izpolnite svoje podatke in izberete način plačila in dostave.

Po opravljenem naročilu vas o tem obvestimo po emailu v katerem so podatki za plačilo. Račun, ki velja kot dokazilo o nakupu prejmete naknadno po potrjenem plačilu na vaš email naslov.

Vse cene objavljene v spletni trgovini geomina.si so končne.

DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1. Podjetje ni zavezanec za DDV.

Objavljene cene v spletni trgovini geomina.si se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila. Za posamezne nakupe veljajo cene v trenutku oddaje naročila.

Izdelki, ki so na strani, so praviloma na zalogi, razen izdelkov, pri katerih je to jasno označeno. Pridružujemo si pravico od odstopa od izvedbe naročila, v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi in je pri vnosu zalog prišlo do tehnične ali druge napake. Do delnega ali popolnega odstopa od naročila lahko pride tudi v primeru, da je prišlo do očitne napake v ceniku.

Postopek nakupa

Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikni na gumb “Dodaj v košarico“. Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Za ogled košarice kliknite “Prikaži košarico“. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, kliknite na nakupovalni voziček ter nato na “x” ob nazivu izdelka.

Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na nakupovalni voziček ter gumbom “Nadaljuj na blagajno” ali “Na blagajno.“. V nadaljevanju vpišite naslov za dostavo, način plačila in način dostave.

Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Ko končate z vnosom potrebnih podatkov, izberite “Zaključi nakup“. Pred zaključkom se morate strinjati s splošnimi pogoji poslovanja. Če ste izbrali način plačila PayPal, boste preusmerjeni na njihivo stran za izvedbo plačila.

Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

S klikom na gumb “Potrdi naročilo” potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) v slovenskem jeziku je shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri.

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina geomina.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.

Načini plačila

Spletna trgovina geomina.si vam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob osebnem prevzemu ali po povzetju,
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • s PayPal-om
  • s kreditno kartico preko sistema PayPal, registracija ni potrebna

Plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu ali po povzetju

Naročeno blago plačate z gotovino, ob osebnem prevzemu brez dodatnih stroškov. Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije zaračuna dodatno provizijo (ni v znesku/strošku pošiljanja).

Plačilo po predračunu

Naročeno blago plačate z UPN (univerzalni plačilni nalog) v spletni banki(Klik, Abanet, Bank@Net …), na kateri koli banki ali pošti v Sloveniji. Vse potrebne podatke za plačilo preko UPN-ja, vam bomo, ob potrditvi nakupa, poslali na vaš email naslov. Pri izbiri plačila na TRR se vam prizna 1,5€ popusta.

Plačilo s sistemom PayPal

V primeru da izberete način plačila PayPal, lahko plačilo izvedete takoj. Plačilo je na našem PayPalu računu vidno v roku nekaj minut, v kolikor potrdila o plačilu ni, vas bomo o tem obvestili na elektronski naslov, ki ste ga pustili ob oddaji naročila. Pri plačilu se zaračunava provizija 3,9% od celotnega zneska. Če je znesek provizije višji od 1,00€, se se prizna 1,00€ popusta.

Plačilo s kreditno kartico preko sistema PayPal

Kljub temu, da niste registrirani uporabnik sistema PayPal, lahko brez dodatne registracije izvedete plačilo z vašo kreditno kartico preko sistema PayPal.

Cene izdelkov

Cene izdelkov so v evrih (EUR).

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila.
Veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini …) na dan oddaje naročila. Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV).

Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave.

Dostava in stroški dostave

Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 13 uro, bomo odposlali že isti dan v primeru plačila po povzetju ali preko Paypala. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.

Čas dostave je odvisen od ponudnika poštnih storitev – običajno 1 – 3 delovne dni po oddaji pisma/paketa za proizvode iz zaloge (droni, baterije in posamezni drugi artikli).

Čas dostave rezervnih delov je lahko do 45 dni (praviloma med 15 in 30 dni) ker gre pošiljka direktno od pogodbenega distributerja z Azije. Stroškov pošiljanja v tem primeru ni.

Stroški pakiranja in dostave na področju Slovenije brez odkupnine:

Vrsta in stroški dostave Cena
Priporočeno pismo/paket do 500g 4,00 EUR
Priporočeno pismo/ paket do 1kg 5,00 EUR
Paketna pošiljka nad 1kg 6,00 EUR

Pri nakupu nad 100€ je dostava brezplačna (Slovenija).

Pri izbiri plačila na TRR se vam prizna 1€ popusta (ne velja za brezplačno poštnino). Pri izbiri plačila po povzetju (odkupnina), vam zaračunamo dodaten strošek storitve v vrednosti 3€.

Stroški pakiranja in dostave na področju EU:

Vrsta in stroški dostave Cena
Priporočeno pismo/paket do 500g 10,00 EUR
Priporočeno pismo/ paket do 1kg 14,00 EUR
Paketna pošiljka nad 1kg 14,00 EUR

Osebni prevzem

Po predhodnem dogovoru je možen osebni prevzem na sedežu podjetja:

Geomina, Aleš Hočevar, s.p.

Kajuhova 2a, Preserje pri Radomljah, 1235 Radomlje (koordinate: N 46° 10,085′, E 014° 36,022′).

V tem primeru stroškov prevzema ni. Prevzamete lahko le proizvode iz zaloge.

Pri oddaji naročila izderite “Osebni prevzem” in stroški dostave se vam ne bodo zaračunali. Za termin prevzema se predhodno dogovorimo preko emaila ali telefona.

Pravica do odstopa od nakupa – vračila blaga

Kupec ima pravico, da skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov (člen 46c in člen 43č), v 14 dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupljeno blago vrne v 14 dneh od sporočila o odstopu brez kakršne koli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga na email: info@geomina.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh.

Vrnjeno blago mora biti vrnjeno zapakirano v originalni embalaži brez vidnih znakov uporabe. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa ter številko vašega transakcijskega računa kamor vam bomo povrnili kupnino. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka. Kupnino povrnemo na TRR račun stranke (stroške nakazila krijemo mi) ali na željo stranke v gotovini, če nas stranka obišče na sedežu podjetja.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži (izdelka ne smete prej uporabljati).

Prosimo, da vračilu izdelka, priložite kopijo računa in pravilno izpolnjen obrazec za vračilo izdelka in tako zagotovite najhitrejšo izvedbo postopka. Priložite tudi obrazec za vračilo izdelka, katerega vam pošljemo na vašo zahtevo.

Reklamacije in garancija

V primeru vračila iz razloga reklamacije mora kupec izdelek vrniti najkasneje v 30 dneh po odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14 dneh po sprejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Kupec lahko izdelek reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko izdelek reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa vračilo kupnine. Priložite tudi obrazec za reklamacijo izdelka, katerega vam pošljemo na vašo zahtevo.

Pogoji za uveljavljanje reklamacije

Izdelek, ki ga reklamirate mora biti v istem stanju kot je bil, ko ste ga kupili. Reklamiran izdelek mora biti vrnjen v prvotni embalaži z vsemi nepoškodovanimi deli, ki so bili vključeni v paketu. Če bodo vidne kakršnekoli fizične poškodbe ali znaki napačne uporabe, ki niso v skladu z navodili za uporabo, vam reklamacije ne bomo upoštevali. Za vračilo se upošteva le kupnina vrnjenega izdelka.

Poštnino in ostale morebitne stroške ter poštnino za vračilo krije kupec.

Garancija

Garancija za GPS naprave in svetilke je 12 mesecev ali več, če proizvajalec to tako določa.

Če prodajalec ugotovi, da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjal ali popravil ter ga na svoj strošek poslal kupcu najkasneje v 45 dneh. V kolikor popravilo ali zamenjava ni možna v navedenem roku, kupec vrne kupnino izdelka (brez poštnih stroškov). Če prodajalec ugotovi, da je prišlo do napake na izdelku zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo prodajalec izdelek poslal nazaj kupcu na njegove stroške.

Garancija se ne prizna :

  • če je v napravo posegala nepooblaščena oseba,
  • če kupec ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka,
  • če je bil izdelek uporabljen v neprimernem okolju (mraz, vročina, vlaga, prah),
  • v primeru višje sile, izteka baterij, neustreznega čiščenja,
  • če so okvare mehanske oz. fizične,
  • če so okvare nastale med transportom po naši izročitvi,
  • če garancijski list ni potrjen in/ali originalni račun ni priložen,
  • za ves potrošni material.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri izvajalcu poštnih storitev. Skupaj z izvajalcem poštni storitev bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Neprevzeti paketi

Kupec je dolžan po Obligacijskem zakoniku naročen paket prevzeti in plačati odkupnino (prevzem ne izključuje pravice do vračila blaga). V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške neprevzetega paketa (strošek pakiranja paketa (1€), strošek poštnine ter strošek vrnitve paketa). Administrativnih stroškov ne računamo.

V primeru lažnih naročil bomo IP naslov kupca predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.

Varnost in varovanje osebnih podatkov

Nakup v spletni trgovini geomina.si je popolnoma varen. Za to smo poskrbeli z vsemi najsodobnejšimi ukrepi za varovanje vaših zaupnih podatkov.

Vse vaše osebne podatke skrbno hranimo in jih v nobenem primeru ne posredujemo katerikoli tretji osebi.

Pri plačevanju s plačilnimi in kreditnimi karticami uporabljamo sistem za procesiranje kartic PayPal, tako da podatki o vaši plačilni ali kreditni kartici po varni povezavi potujejo neposredno v procesni center in se v nobenem primeru ne shranjujejo v spletni trgovini. Pri izvedbi plačila vas sistem začasno preusmeri na posebno stran za izvedbo plačila (PayPal), kjer so vsi podatki še dodatno zaščiteni z uporabo tehnologije SSL in 128-bitnim kodirnim ključem.

Varovanje osebnih podatkov

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše osebne podatke (ime, priimek, ime firme – davčna številka, naslov, email, telefon) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih) in ostalo potrebno komunikacijo.

Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. Dostavni službi bomo zaupali le vaš naslov za dostavo. Več o varovanju osebnih podatkov dobite TUKAJ.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda preko email naslova info@geomina.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Podatki na straneh

Pridružujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb, tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.

Izvensodno reševanje sporov

Spletna trgovina geomina.si skladno z zakonskimi normami ne priznava nobenega reševalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

V skladu z zakonom na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št.524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št.2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Davčne blagajne

Vsi računi, ki so plačani z gotovino so davčno overjeni.

Vklopi razum zahtevaj račun!

O podjetju

Geomina, Aleš Hočevar s.p.
Kajuhova ulica 2a
1235 Radomlje

DŠ: 23884070
Podjetje ni zavezanec za DDV
Matična številka: 6950558000
TRR: SI56 6100 0001 2248 731 (Delavska hranilnica)

Telefon: 041 454 195, 041 316 685